Κάθε ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει ένα εταιρικό email. Μια επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει απεριόριστα εταιρικά emails για εκείνη και τους συνεργάτες της. Θα πρέπει ωστόσο να είστε προσεκτικοί με τον αριθμό τους αφού δημιουργούνται μέσω του χώρου φιλοξενίας και ο όγκος τους μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην χωρητικότητά του.
Ποια ειναι τα θετικά ενός εταιρικού email;
- Επαγγελματική προσέγγιση: Ένα email της μορφής @yourdomain.gr είναι σαφώς πιο επαγγελματικό σε σχέση με ένα gmail, hotmail ή yahoo. Η προέλευση του email γίνεται εξαρχής ξεκάθαρη με αποτέλεσμα ο παραλήπτης να ανοίξει πιο εύκολα το email.
- Δεν υπάρχει κίνδυνος να θεωρηθεί spam: Τα κοινά emails είναι πιθανόν να θεωρηθούν ως spam με αποτέλεσμα να βρεθούν στα ανεπιθύμητα των παραληπτών.
- Ξεκάθαρη εικόνα της ιστοσελίδας της επιχείρησης: Όταν κάποιος λαμβάνει ένα email της μορφής @yourdomain.gr καταλαβαίνει ποιο είναι το domain name της επιχείρησης. Συνεπώς, του γίνεται ξεκάθαρο για το που μπορεί να αναζητήσει τον αποστολέα.
- Σύνδεση εταιρικού email με gmail: Μπορεί να μην είναι σωστό να κάνετε επαγγελματική χρήση του gmail, σίγουρα όμως μπορείτε να το συνδέσετε με το εταιρικό σας email, έτσι ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε ταυτόχρονα το προσωπικό σας email αλλά και το εταιρικό.
Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν τη δημιουργία ενός εταιρικού email;
Για τη δημιουργία ενός επαγγελματικού email θα πρέπει πρώτα να διαθέτετε δύο πράγματα. Αρχικά, θα πρέπει να έχετε κάποιο domain name για την επιχείρησή σας. Αν δεν έχετε αποκτήσει ήδη κάποιο, τότε θα πρέπει να προχωρήσετε στην αναζήτησή του και έπειτα στην αγορά του.
Το δεύτερο σημαντικό πράγμα που θα πρέπει να διαθέτετε για τη δημιουργία εταιρικού email είναι η αγορά κάποιου πακέτου φιλοξενίας.
Εάν διαθέτετε τα παραπάνω, τότε αρκεί να συνδεθείτε στο διαχειριστικό του χώρου φιλοξενίας και να προχωρήσετε στη δημιουργία του email.
Συμπέρασμα
Ένα εταιρικό email είναι σημαντικό ως προς την εικόνα μιας επιχείρησης. Προσδίδει επαγγελματισμό και επιπλέον δεν χρειάζεται να φοβάστε μήπως τα emails που στέλνετε βρεθούν στα ανεπιθύμητα των παραληπτών σας.