Αρχικά, θα πρέπει να εξηγήσουμε τι σημαίνει ο όρος blog. Το blog (ή αλλιώς ιστολόγιο) είναι μια σελίδα, στην οποία μπορεί κάποιος να δημοσιεύει άρθρα, να τα αφαιρεί ή να τα ανανεώνει. Ένα άρθρο μπορεί να περιέχει κείμενα, εικόνες, βίντεο, κατηγορίες ή ετικέτες (tags). Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με αυτό γράφοντας σχόλια.

Η δημιουργία ενός blog μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να αναπτύξει ένα μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και με ένα ευρύτερο κοινό. Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο μοναδικός λόγος που προτείνουμε τη δημιουργία ενός ιστολογίου.

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για τα πλεονεκτήματα του blog και για το πόσο σημαντικό είναι μια ιστοσελίδα να διαθέτει άρθρα.

Το blog βοηθά το SEO της επιχείρησης

Ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος που προτείνουμε τη δημιουργία blog είναι γιατί βελτιώνει το SEO της ιστοσελίδας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να βρούμε συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά και να τις προσθέσουμε στα άρθρα μας. Με αυτόν τον τρόπο, τα άρθρα θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα της Google όταν κάποιος θα κάνει μία αναζήτηση με βάση αυτές τις λέξεις – κλειδιά.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να τονιστεί ότι θα πρέπει να αναρτώνται διαρκώς νέα άρθρα προκειμένου αυτή η διαδικασία να αποφέρει ικανοποιητικά αποτελέσματα στο SEO. Ωστόσο, το να γράψουμε απλά ένα ακόμα άρθρο σίγουρα δεν θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Τα άρθρα θα πρέπει να έχουν ποιοτικό περιεχόμενο και να προσφέρουν χρήσιμες συμβουλές στους επισκέπτες.

Μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες

Η δημιουργία ενός blog αυξάνει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και κατά προέκταση τις πιθανότητες να κάνει κάποιος αγορά μέσω αυτής. Για παράδειγμα, εάν κάποιος διαθέτει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με ρούχα, τότε μπορεί να δημιουργήσει διάφορα άρθρα με χρήσιμες συμβουλές styling. Έτσι, μέσω του άρθρου μπορεί να κατευθύνει τους επισκέπτες στο e-shop.

Άρθρα και social media

Μια καλή στρατηγική είναι να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε τα άρθρα σας στα social media. Όσοι ασχολούνται με τα αυτά, σίγουρα θα ξέρουν ότι ο περισσότερος κόσμος τα χρησιμοποιεί για να ενημερώνεται. Με αυτόν τον τρόπο, δεν αυξάνεται μόνο η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας αλλά και ο αριθμός των χρηστών που σας ακολουθούν.

Αυξάνει την αξιοπιστία της επιχείρησης

Όπως αναφέραμε και στην αρχή, το blog αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας της επιχείρησης με τους πελάτες της αλλά και με ένα ευρύτερο κοινό. Μέσω αυτού, μπορούμε να απαντήσουμε σε σχόλια ή απορίες των χρηστών και να δώσουμε χρήσιμες συμβουλές. Έτσι, αναπτύσσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ της επιχείρησης και των αναγνωστών.

Δημιουργία newsletter με τη βοήθεια του blog

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του blog είναι πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα άρθρα για τη δημιουργία newsletter. Πολλές επιχειρήσεις δημιουργούν ενημερωτικά emails καθώς είναι ένας αρκετά οικονομικός τρόπος για να διαφημίσουν τόσο την επιχείρηση όσο και τα προϊόντα τους. Παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές μέσω του ιστολογίου, μπορούμε να δημιουργήσουμε newsletter καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες θα θέλουν να εγγραφούν πρόθυμα σε αυτό ώστε να μην χάσουν μελλοντικά άρθρα. Εδώ μπορείτε να μάθετε πως να χρησιμοποιήσετε το newsletter.

Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι η δημιουργία ενός blog μόνο θετικά μπορεί να προσφέρει σε μία επιχείρηση. Μπορεί η διαρκής ανανέωση του περιεχομένου να είναι μια χρονοβόρα διαδικασία αλλά τα αποτελέσματα σίγουρα θα σας ανταμείψουν.